Egemomsss yıpranma dediğiniz leke sanırım ilk aldigimda daha eve getirmeden kahve döktüm AVM’de üstüne poşeti vardı ama yinede geçmiş biraz eve getirince yıkadım kimyasal kullanmadım kullansam belki cikardi gördüğünüz o leke o günden kalma zaten sonrasında ekstra bir kılıf diktirip kullandım her yıkamada orijinal kılıfı cikartmak geri takmak zor olacağı için