Melisa1 Bu durumu yaşayan anneler nasıl bir yol izlediniz ? sütüm olmadığı için mama veriyorum mecburi agrilimidir ?
Filizz66 Melisa1günlük emziğini biberonunu kaynatın temiz bez ile karbonatlı su yapıp ağzını temizleyebilirsin. Ben önce ağzını temizliyordum günde 1 defa sonrasında kremini ağzına verşyordum ve biberonunu ve emziğini kaynatıp temiz şekilde veriyordum böylelikle ilacımız bitmeden atlatmıştık
Lina07 Melisa1 bebek emdikce geçiyor bide gunde 3 kere karbonarli su yapip az bisey çocuğun dili ve üstünü sileceksiniz biz oyle geçirdik doktorumuz oyle yapin mantar olmasin demişti yavas yavaş bi haftada azalip geçti
Lina07 Melisa1 beyaz bi tülbentle sildim ben kenariyla diger bezler kalin geldi ağzına sokucam sonuçta diye hafif hafif onunla yaptm
NilAlya Filizz66 merhaba bizim de pamukcuk sorunumuz var 1 aylığız doktor da karbonat li su tülbent le silin agazini dedi tülbent değil de acaba kendi ağız beziyle silinebilir mi merak ettim şimdi den tskler cevap için:)
Deletedmom390 Canım her mamadan sonra bir çay kaşığı su ver vermezsen suyu iğleşse bile tekrarlar pamukcuk dil üstünde kalan mama mantara döner bir cay kaşıği su verki ağzı temizlensin
Kbra_kaya Canım bir gazlı bez al çay bardağına 2 kaşık karbonat dök ılık su koyup gazlı bezi serçe parmağına sarıp bebeğinin ağzını yavaşça silebilirsin eczanelerde de şiringa tarzı ağza sıkılmalık ilaç var onu alabilirsin
Melisa1 Kbra_kaya bildiğimiz karbonat mi bu bir çay bardağı suya mi 2 kaşık karbonat dokeyim bebegim 20 günlük uygunmudur daha sonra tekrarladi mi peki bu
SertapHilal 1 su bardağı suyla 1,5 kaşık karbonatı karıştır her emzirmeden önce göğsüne sür, karbonat pamukçuğa iyi geliyo doktor öyle demişti. Bebiş emerken göğsüne sürdüğün karbonat ağzına değer zaten iyileşir inşallah
Filizz66 Melisa1 hayır tekrarlamadı daha dikkat etmeye başladım günlük kaynar su koyuyorum biberonuna ve iki günde birde kaynatıyorum çok kötü birşey bu pamukçuk
Filizz66 Melisa1 bence yeterlidir zaten sürekli yıkıyoruz ben zaten tıkladıktan sonra çoğunluk içine su koyarım varsa sıcak su yoksa normal su ile dolu bırakırım
Mrvebyds Melisa1 insallah kuzum geçer kafaya takma ❤️ Suyu kaynat içine karbonat koy gazlı bezle her meme/mamadan sonra sil ❤️❤️
Melisa1 Filizz66 evet onu bende yapıyorum içine sıcak su koyuyorum biberonu emzigide sürekli yıkıyorum hergun kaynatacagim artık
Filizz66 NilAlya evet canım bazen onurlarda sildiğim oluyordu çünkü oda ince ama öncesinden ben o beside kaynattım daha sonra kullandım ağzına girdiği için iyice steril olmasına dikkat ettim
Mrvebyds NilAlya kaynattım suyu soğuduktan sonra içine karbonat koydum iyice erittim . Sonra gazlı bezi suya batırdım sıktım iyice parmağıma sarıp bütün damağını dilinin üstünü altını iyice temizledim her beslenmeden sonra 2. Güne birşeyimiz kalmadı çok şükür ❤️