balcicegin_annesi Yüksek bel bir esnek yapılı jean pantolon arıyorum da rahat bir şey varsa aklınızda yada bildiğiniz ve normal olarak 40 bedenim şimdi rahat bir yüksek bel arıyorum ama hiç anlamıyorum anlayan varsa bilgilendirir misiniz 🌟
Oznury balcicegin_annesi Ben kullanıyorum canım Stradivarius jeanlerini. Mom jean’leri çok güzel ve rahat ben çok seviyorum. Hem yüksel bel hem esnek ve rahat. Normalde 38 giyiyorum ama mom jean aldım 38 beden cok büyük durdu 36 tam oluyor. Ona dikkat edip bi tane alıp deneyebilirsin 🤗
denizyildizi__ balcicegin_annesi pantalonu aldınız mı acaba ? Merak ettim kalıbını vs. Bende kot pantalon arayışındayımda
balcicegin_annesi Oznury ben şuan 40 bedenim yani basenim 105 cm sizce kaç beden almalıyım MomofEymen
balcicegin_annesi denizyildizi__ merhaba pantolon almadım ama üst ve trençkot tişört aldım kalıpları tamdı 40 beden aldım basenim 100 cm dış ve iç giyimdede M beden tam oldu bana jean da öyleydi mağaza da denemiştim ama istediğim modelleri orda yoktu nette de stoğu kalmıyordu