Regestation Eşimin işi gereği kıbrısta yaşıyorum bebeğim 14 ayşık olmasına rağmen haşa su çiçeği aşısını vurduramadım. Çok saçma bir sistemi var. Kıbrısta yaşayan anneler nasıl yapıyorsunuz aşılarınızı nerde vurduruyorsunuz?
Regestation Lavinto22 peki aşı takvimleri nasıl 6. Aydaki hepatit aşısını yaptılar mı biz değirmenlikteyiz burdaki sağlık ocağı 9. Ayda yaptı hepatitin son dozunu