Esra06 lutfen herseyi koronaya yormayin bu tamamen psikolojik bi hal aldi ben iyiyim diyin benim esim test yaptirdi gayet iyiydi bi sikayeti yoktu isyerinse pozitif vaka var diye yaptirdi pozitif oldugunu ogrenene kadar cok iyiydi ogrendi kendi kendini yedi bitirdi bende kızdım tabi ona psikolojisini saglam tuttum beslenmesine dikkat ettim gecti gitti cok şükür