MasalsMommy evet burda kimse kullanmayınca ben de şaşırmıştım bizde doğduğundan beri bi bac kullanıyoruz 3 buçuk aylığız bu damlayı bilmeyen doktorlar var,Sakarya’dan Elazığ’a taşındık Sakarya’da her eczanede bulunurdu Elazığ’da çok zor buluyoruz eczacı eşime pahalı olduğu için herkes kullanamıyor bundan daha ucuz d vitaminleri var genelde onlar satılıyor biz de getirmiyoruz demiş🤷🏻♀️