reynwoman Kızlar harika haftalar uygulaması satın aldım indirdim ama, bebeğin doğduğu tarih değil hesaplanan tarihi yazın diyor doktorum bana 25 temmuzla 10 ağustos arası demişti ben şimdi hangisini yazıcam peki bilenler var mı
Ensarmomy reynwoman bende satın aldım uygulamayı kuzum. Normalde evet eğer sat’ını biliyorsan doğması gereken haftaya göre hesaplıyor. Ben sat’Imı bilmiyordum açıkçası ultrasona göre 2 hafta erken oldu. Uygulama atak haftasına 10 gün var derken biz atak haftasını yaşadık bir hafta öncesinden sinyalleri vermeye başladı ama sonradan daha kötü oldu ve bugün bi anda o çocuk gitti yerine ilk doğduğu günkü sakin uyuyan bebiş geldi. Ben uygulamada sonradan doğduğu tarihi yazdım. Benimki o şekilde doğru çıktı. Doktorunuz net bir tarih vermediyse size satınıza göre hesaplayın tarihi
incognito reynwoman son adetiniz üzerinden 40 hafta saymalısınız. Bir internet sitesine hamile kalmadan önceki son adet tarihinizi girerek hesaplatabilirsiniz.