Kızlar bebeğim 2 aylık sütüm azaldığı için mama veriyorum ama kesilmesin diye de önce emzirip ardından mama veriyorum ama ne kadar emdiğini bilemediğimden mama miktarını ayarlayamıyorum doydu mu bilmiyorum göğsümde süt var mı yok mu bilmiyorum:( göğsümü sıkıyorum süt fışkırıyo ama emdiğinde doymamış gibi geliyor napcam bilemedim , siz nasıl yapıyorsunuz?