Gugukkkkkk Doğumdan 20 gün sonra kabız olmamla oluşan çatlak geçmiyor napmam gerekiyor başına gelen var mı 😭😭😭
AysenurSaid Gugukkkkkk 7,5 ay oldu hala geçmedi 😰 doktora gittim krem verdi. Aslında işe yarıyor kremler ama doktor öncelikle beslenmene dikkat etmen lazım, kabızlığın bitmesi lazim dedi. Benim de kabızlığım devam ettiği için çatlak da geçmiyor
sebnemrah Gugukkkkkk hergun aç karnına incir kürü olsun kefir iç ki kaka yumuşak olsun sert değil benim bebeğimde vardı Fito krem anestol ve oksizin adlı kremleri kullandık geçti ve 3lt az su içme
Gunesmavi Gugukkkkkk canım benim bende doktora gittm bu sebepten dolayı önce kabız olmamam için bi ilaç verdi magnezia adında gerçekten çok etkili bir ölçeği bile bi de rectoderm adında bi krem verdi krem biraz pahalı bi krem ama bende hemen etkisini gösterdi o ağrılarım sızılarım kalmadı eskiden ağlıyordum gerçekten denemeni tavsiye ederim emziriyorum bu arada
Gugukkkkkk Mom0791 nasıl dayanıyorsunuz tuvaletimi yapamıyorum otururken zonkluyor bir şey kullanıyormusunuz
Mom0791 Gugukkkkkk aynen bnde dayanamıyorum zar zor tuvalete cıkıyorum tuvalete gıtmek işkence gibi bişey denemedim ama komposto suyu ıyı dıyorlar
Gugukkkkkk AysenurSaid evet kabızlık geçmiyor o geçse belki düzelecek 15 gündür çekiyorum şuan yediklerine dikkat ediyorum şurup içiyorum hala kabızım
Gugukkkkkk AysenurSaid şu ara bol bol erik yedim yulaf yedim. beyaz ekmek kızartma hamur işi kola kabız yapacak herşeyden uzak durdum Aklıma geldikçe madecassol krem sürdüm altıma bir de bir kaç kez sıcak suya oturdum şuan biraz daha iyiym geçiyor gibi de paylaşmak istedim
Gugukkkkkk sebnemrah incir kürü nasıl oluyor 🙄 şurup içiyorum kabız olmamak için katı şeyleri tüketmiyorum Yinede kabızım
Gugukkkkkk Gunesmavi şu 15 günde kaç tane krem aldım eczaneden doktora gitmemek içinde direniyorum bir de dediğinize bakayım inş şifa olur
AysenurSaid KahramanAnne Yeni gördüm sorunuzu kusura bakmayın. Kortos ve procto-glyvenol tedavi için fito ve anestolu de rahatlaması için verdi doktor. Kremler cidden işe yarıyor ama dediğim gibi önce beslenmeyi düzeltmek lazım
Feridears04_07 Gugukkkkkk Canm 1 ay çektim ve doktora gittim kontrol etti progostan fitil var onu yazdı çok iyi geldi şimdi kalmadı bişey şiddetle tavsiye ediyorum fitili valla çok zor durum çatlak ben sabaha kadar ağlıyordum uyuyamıyorum açısından onu kullanırken bide duphalac şurup kullanın kabız olmamak için yoksa fitilinde etkisini goremezzsiniz düzenli ve 1 2 hafta kullanın iyilesirsiniz ve im ablamın arkadaşımda bu fitille iyi olmuş deneyin
Feridears04_07 Feridears04_07 deneyin fitili pişman olmazsınız bana da tavsiye etmislerdi kullanmadım ilk doktor yazınca kullandım iyikide kullanmışım şimdi hiç problemim kalmadı kremini de yazmışlardı ama kremi bana yaramadı fitili yaradi
Gugukkkkkk Feridears04_07 procto diye bir fitil önerdiler bana da kullanıyorum 3 4 gündür dediğiniz şurubu da içiyorum ama geçmiyor yediklerime dikkat ediyorum şurubu içiyorum yine kabızım çatlak yenileniyor o yüzden sanki 😭😭 Doğumdan daha zormuş bu bitmiyor geçmiyor hiç
ozlemikka Gugukkkkkk bana duphalac etki etmedi. magnezi calsin aldim eczaneden doktor onerisiyle tabi. onu tavsiye edebilirim. diskiyi yumusatiyor ve ilac hemen bitmiyor. 10 lira falan.
Feridears04_07 Gugukkkkkk Daha 3 4 gündür kullanıyormuş şununuz duzenli kullanın ben tam 3 kutu bitirdim düzenli kullanmamistim çünkü son zamanlar düzenli kullandım günde 2 kere sabah akşam ve bitti çok şükür sizinkidede felekat ağrı ve zonklama oluyormu ?canm ben sadece bu fitille iyi oldum geçene kadar kullanın geçtiğinde de hemenn bırakmayın kullanmayı biraz daha kullanın ve kabız kalmamaya dikkat edin o şurubu duzecli kullanın
sebnemrah Gugukkkkkk kuru incir yazmıştım aslında kur değil ama ise yaramadiysa zeytinyağına kuru incir koy her sabah aç karnına ye o da islemezse mutlaka gaita tahlili yaptir nedeni bakılsın
Gugukkkkkk bertn aaaa mustela almıştım keşke en başta onu alsaydım musteladan da memnun kalmadım göğüs için
SenaEvcili Duphelac şurubu içmeni önerim . Kilolarca kayisi yedim kabızlık geçmedigi surece gecmez catlaklik sabahlara kadar azmi agladim 😢