Mrvglsm53 Bebegimi uykuya alinca ayagimda sallayarak emzikle uyutuyorum cunku memeyi uyanikken almiyor hem sallamak istemiyorum hem emzik vermek istemiyorum cunku emzik tokluk hissi veriyormus peki ne yapabilirim hanimlar siz nasil yapiyorsunuz
Happygirl8 Mrvglsm53 emzik tokluk hissi mi veriyo 🤷♀️ bizimkinde ters etkiyo yapıyo o zaman emdikçe yoruluyor daha çok acıkıyo 🤦♀️😃
Mrvglsm53 Happygirl8 sizin bebeginiz meme reddi yok ozaman benimkiside meme alsa memede uyurdu ama almiyor uyanikken
Kayra_Hatice Mrvglsm53 Fotosunu ekledim. Bu şekilde her ay bir iki oyuncak ekliyorum 2 aylıktan beri veriyorum eline emzik vermek istemedik biz. Fakat çok emiyor diye kayınvalidem de emmesinden dolayı alışır diye uyurken emzik vermek istedi ama alışkın olmadığı için atıyordu ağzından . Biborana alışır dediler ben bazen süt sağıp verdiğim halde ona da bir alışkanlığı olmadı. Ek gıda sürecindeyiz şükür onda da sıkıntı yaşamıyorum sevmediğini beğenmediğini vermeye devam etmiyorum.
Mrvglsm53 Hickimse bebegini uyutmuyor galiba? keske kaynana postu acsaydim diyenlere kiziyordum ama gercektende oyle postlar daha yorum aliyor