Hayırlı geceler güzel anneler. Benim 4bucuk aylık oglusum var. Malum virüsten dolayı pek dışarı v.s çıkamadık oturduğum yerde de akrabam yok oyuzden fazla biyerlere gidemedik. Sorum şu oglum kalabalık ortama girince durmaksızın biyere koşarcasına ağlıyor kıyameti koparıyor iki hafta önce halamlar yengemler bebek görmeye geldiler misafirlerimle ilgilenemedim bile durmadan çığlık çığlığa ağladı.misafirler de oturamadan kalktılar. Onlar gitti 10dk sonra sustu. Bu akşam da babam çaya çağırdı gittik orda da yarim saat geçmeden başladı durmayınca geldik daha eve girer girmez rahatladı. Varmi böyle olan bebisler nasıl yaparım nasıl ederim bilemiyorum 🤦♀️