Kızlar şükürler olsun bende atlattım daha yeni. Halk sağlığından arayıp ilaçların yan etkisi var öı diye sordular. Bana sadece plaquenil diye bir ilaç getirdi filyasyon ekibi, sıtma ilacıymış. Kullanmadığımı söyledim. Geçen bi doktor açıklama yaptı bu ilaç yüzünden metabolizmanın baskılandığını kullandığı için virüsün ciğerlerine indiğini ve zor atlattığını söylemiş okumuşsunuzdur mutlaka. Tamam hastalık yeni kimse bişey bilmiyor ama boşu boşuna kendimi denek yapmak istemedim çünkü o ilacın ne tahribat bırakacağını doktorlar dahil kimse bilmiyor. Bide sarı bi ilaç veriyorlar favimol diye. O da kalp krizi riskini artırıyormuş, ve bilim kurulu ikiye bölünmüş kullanılsın kullanılmasın diye. Bence bağışıklığa dikkat, bol bol vitamin düzenli beslenme birde dinlenme olursa atlatılır Allah’ın izniyle. Biliyorum emzirenler küçük bebeği olanlar çok çok zorlanacak çünkü öyle zamanlar oluyor ki baş ağrısından önünü göremiyorsun ama bebekleriniz için hayata tutunun, moralinizi yüksek tutun ve Niran önce bu virüsü atın vücudunuzdan, sağlıklı günler dilerim…