Yasemila Merhaba kızlar 52 günlük bebeğim var kolik ve mommys bliss alıp kullanmaya başladım ama çok uyku yapıyor sersem gibi oluyor 3 4 saat daha rahat gaz çıkartıyor acaba ondan mı ilacın etkisi geçince uyku hali de gidiyor. Kullananlar sizin nasıldı?
reynwoman Yasemila hangisi acaba gündüz olanı mı gece olanı mı kullanıyorsunuz gaz için mi benim kızımda cok gazlı denemediğim damla kalmadı
Yasemila reynwoman evet gündüz olanı kullandım ilk 3 gün bişey farketmedi ama düzenli vermeye devam ettim 3. Gün çok uyku yapmaya başladı gazı daha rahat çıkarttı biraz kıvrandırdı ama gazını rahat çıkarttı.uyku etkisi geçti ama 1 hafta sonra Piyasada ki her ilacı kullandım maflor biogaia metsil colinox. En iyisi mommys bliss. Gece olanı almadım
reynwoman Yasemila aynen ya bende hepsini kullandım relactaz nurse falan filan amerikadanda little dreams gase diye olanı getirttik oda yaramadı momy bliss te onun muadili dediler almadım o yüzden vazgeçmiştim alsammı acaba gündüz olanı ya zaten kızım 2 ay 6 günlük oldu hergün bişeyler denerken 3. 4. Aya girecez o zaman da geçer inşallah gaz sorunu 🤦🏼♀️😂