Herkese merhaba,
Bebegini emzirmek isteyen ama sutu az olan anneler Emzirmek Destek Sistemini hic duydunuzmu? Bu sistem sayesinde az gelen sutunuz bebeginiz emdikce cogaliyor. Bu sayede gogus ucu olmayanlarda bebek cektikce cikarabilir. Biberonu boynunuza yapistirmanizi degil asmanizi tavsiye ederim cok daha rahat oluyor. Buyrun smdi buraya bir link birakiyorum. Bu ablamiz cok net anlatmis umarim sizler faydasini gorursunuz. 👉🏼
https://youtu.be/9GoTbvQm6nU
Not; aparati eczanelerde veya medikalcilerde bulabilirsiniz. Bebeginiz 4-5 aya kadarsa 5 nolu ucu kullanmanizi tavsiye ederm. 6 numara biraz daha akiskan.