Nilinannesiii dinlen canım bol bol dinlen sütün gitmemiştir. Sağ makinesi varsa sağmaya çalış zorla moralini iyi tutmaya çalış. Emzirirken kapat dış dünyaya karşı kendini. Özel bazı sebeplerden ötürü ben annemle yanyanaym eşimi doğru düzgün göremiyorum bile bende aynısını yaşadm sol taraftan hiç süt gelmiyırdu inat ettim o an düşündüğüm tek şey kızımı emzirmekti herşeyi sildim bi anlğına kafamdan önceliğim kızımdı çünkü zorladım zorladım bol bol su içtim hurma vs yedim ve hiç gelmiyo dediğim göğsümden daha iyi geliyo artık. Pes etme sakın pes etmeee