Bugun karantinamin 9. Gunuydu saat 21 gibi oglumu uykusundan önce emzirmek icin aldigimda ateşli olduğunu gördüm koştur koştur hastaneye götürdüler virus bulaşmış olmasından cok korkuyorum esim ve ailem bakiyodu oglumda varsa ailemdede vardir oysaki cift eldivem maskeyle emziriyodum. Doktor kulak enfeksiyonu oldugunu onun ates yapabileceğini soylemis ve test yapmis 2 gune kadar cikacak sonucu dualariniza ihtiyacim var kizlar nolur dua edin ogluma aileme geçmemiş olsun. Elimden gelen hic birsey yok çaresiz bekliyorum sadece😔