Pembelokumum canım bizim ki hafif ateşlenmişti ama sürekli bi aglama olmadı. Yıllar öncesinde kardesime yapılan bi aşıda kemigini cizmiş hemşire cok aglamıstı sonra şişti ayagı rötgen cekmişti doktoru öyle ögrenmiştik aşı dan sonra bebişleri cok iyi takip etmk gerekiyor şişlik veya devam eden bir aglama olursa doktorunuza danışın derim