Merveedd Esilam 6 ay oldu doğum yapalı 3 sene düşünmüyorum valla ameliyat yerime elleyemiyorum hala sanki hep acıyo psikolojim bozuldu
Joipt Esilam Çok tehlikeli o iş. Geçen videosunu izledim normal doğum yaparken kadının eski sezaryen dikişleri açılıyor bir de onunla uğraşıyorlar.Yapan tabi ki vardır ama riskli
Arelll Esilam çok rahat bi hamilelik ve doğum geçirdim Doğum sorası sıfır ağrı mis gibiydi ikinci de bu kadar şanslı olamayabilirim o yüzden düşünmüyorum 😂
Esilam [bilinmeyen] Merveedd Joipt [bilinmeyen] Bende Doğum yapalı 5.5 ay oldu ama o ameliyat psikolojimi baya bozdu benim de resmen ameliyat yerime baktıkça ağrı duyuyorum 5 yıl da düşünmüyorum inşallah aklımda daima bu var normal çok istiyorum kendi rızamla herşey yolundayken sezeryan oldum çok pişmanım 🤦♀️🤦♀️
Merveedd Esilam ah ah bende çok pişmanım birde ben spinal olcaktım onca iğne vurdular uyuşmadım genel yapmak zorunda kaldılar o an ağlamak geldi içimden uyanırkende zorlandım nefes alamadım falan anlıyacağın tam kabustu of off😬
burcuaykut Merveedd ahh ahh spinal sezerynda zor çok güzel bebeğini görüyorsun tam uyumuyorsun ama 5,5 ay oldu doğum yapalı hala belimdeki ağrı geçmedi 😬 ve geçmicek gibi duruyor ara ara hep sızlıyor
Esilam [bilinmeyen] ben sen kendime gelemedim narkoz ağır geldi vücuduma 3 saat ayılamamışım gelmişler karnıma basmışlar o sarhoşlukla eşim geldiğinde bile karnıma mı basacaksın diye soruyormuşum😂. Ama normal çok istiyorum
Ece06 Esilam ya ben düşünüyorum da nasip olursa hayırlısıyla fakat emzirme durumu kafama çok takılıyor dikişimden ziyade 🤷🏻♀️
Marufffff İlk kızımı normal yaptım 8 sene sonra ikinci kızımı sezeryan yaptım açılma olmadı belden oldum ben genel istemiştim ama yapmadılar ve normal doğumdan daha kolay geldi çabuk kendime geldim şükür ağrı oluyor ama normal çok zor geçti benim
Hirabebek Esilam valla ben o sancıları çekeceğimi düşünmüyorum. 12-13 saat sancı çekip sezeryana alındım iyi ki sezeryan oldum. 1 haftada toparlandım şükür . Bidaha da olsa belden uyuşturmalı sezeryan isterim
Merveedd burcuaykut spinal iğnelerini bende oldum ama uyuşmadı ondan genele döndü hiç bel ağrım olmadı😊
Toprakbey Esilam normal doğum yapan kişi olaraktan sezeryana devam diyorum. Aylarca sezeryan yerin acısını çekmeye razıyım ama o sancının aslaaa. Ve dikişler 40 gün gerçekten çok afedersin götümün üstüne oturamadım.
deletedmom913 Toprakbey emin olun sezeryanı işin ehli bir kişi yaparsa çok çok rahat 41 günlük bebeğim var dikiş ağrısı dedikleri zaman bön bön bakıyorum inanın yaşamadım sanki hiç doğum yapmamış gibiyim
Melegmanjel Ben normal Doğum beklerken agrısız sancısız 6 saat sunni sancı verıldıkten sonra dayanamayıp hemsıreyle doktora yalvarmıstım resmen ben vazgectım normal Doğum yapmaktan sezeryana alın dıe ve sunni sancılı acil sezeryan oldum en guzeli valla 2bucuk ay oldu Doğum yapalı ata sıra dıkıs yerım agrısada sorun olmuyo