sinemayyildiz Kızlar bugün tam 30 gün oldu iki üç gündür belimin sol kısmında ağrı var yürümekte zorluk çekiyorum.spinal sezeryan oldum sizce bunun etkisi var mıdır yoksa yorgunluk felan mi?
bluem sinemayyildiz dogum dan once hic belim agrimaz di bende sezeryan ile dogum yaptim ⅚ ay belim kiriliyordu resmen belden yapilan igneden dolayi oluyor sanirim
210420 Yorgunluk birde Regli başlangıç süreçleri falan zamanla azalır geçer bende doğum yapalı 5 ay oldu
Gulozer Betul055 14 ay oldu banada ne sezeeyan yerimi hissediyrm be bisey. Epidural olmustum o vurduklari igne uyusturma ignesi beni maffeti ta sirtum agriyir bu ne bicim agri diyrm igne vuruyon yer sanki sizidan olcem napcami sasirsim emziryrm birde ilacda yok.
uykusuzMoMm Bnmde 34 gun oldu sezryan olalı her banyodan sonra belımın sag tarafında agrı olue saga sola donemem semsert olur
Gulozer Pyrazsbll of aynen bendede ama gece de cok kalkiyo bebegim. Yani ölmüş fazoyette uyaniyrm sabah
Naz0106 Benimde 4 ay oldu doğum yapalı. Hem karnım hem belim çok ağrıyor. Dikiş yerim de çok sızlıyor iğne batıyor resmen.
Aysu01- sinemayyildiz belki daha narkoz u atamamis olabilir misin bende de bel fıtığı var ve belden uyusmali 2 doğum yaptım bol kahve ve bol bol su içerek atlattım