Asyaaihsnser Sağlık ocağının verdiği damlalar dışında siz hangilerini kullanıyorsunuz bende araştırıp sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum da
Kaan12 Asyaaihsnser ben d vitaminini kullanıyorum doktorum sağlık ocağının verdiğini öneririm dedi devam ediyoruz bı problem de yaşamadım hiç bebeğimde
MasalsMommy Asyaaihsnser Bizim doktorumuz sağlık ocağının verdiğini kullanma dedi. Bi-bac kullanıyoruz bir problem yaşamadım bebeğim de severek içiyor 🤷🏼♀️
espalp Asyaaihsnser coledan d vitamini ve nutrigen ferromixin şase demir ilacı kullanıyoruz. Sağlık ocağından gelecek hiçbir ilacı kullanmıyorum
Canliva Deletedmom348 aynen sağlık ocağının d vitamini damlaları aşırı derecede gaz yapıyor bir gün kullandım pişman oldum direk ocean aldım
Mircet MasalsMommy neden sağlık ocağının verdiği damlaları kullanma dedi benim doktorum size bırakıyorum tamamen dedi ama burda bi çok kişi bunu söylüyor ilk bebeğim bilmiyorum da
Mltmdfn Asyaaihsnser yeni kan damlasına başlayacağım normalde sağlık ocağı vegaferon verdi ucretsiz ancak içerisinde paraben bulundugu icin kullanmıcam doktorumuz bestiron onerdi onu alacagım herhangi bir zararlı madde icermiyor. Gaz damlaları zaten bitkisel
espalp Asyaaihsnser 1 yaşında. Memnunum. D vitamini 400’lük değil 600’lük sadece ona dikkat edin. Bizim bıngıldağı normalden biraz daha açık diye 600’lük yazdı doktor
MasalsMommy Mircet Valla benim de ilk bebeğim ama paraben içeriyormuş sanırım o damlalar. Çok bir bilgim yok neden olduğuna dair
Dorika Sağlık ocağındakilerin içinde zararlı maddeler var ayçicek yağı falan ama diğerlerinde ocean gibi soğuk sıkım zeytin yağı vat
Hlal Bende yarın alcam czanedem,sağlık ocağının verdiklerini atacam çok az kullanmsdim. Zararliymis yaa zararlı bişey göz göre göre nasıl veriyolr ya bize ya