busrasilra14 Hanimlar merhaba 🙋🏻♀️ İzmir ozel hayat hastanesinde dogum yapan veya yapicak olan memnun kalan varmi acaba
melegim26 busrasilra14 ben yaptım canım memnun kaldım izmirdeki en uygun hastanelerden biri ama gayet güzel ilgileniyorlar
busrasilra14 melegim26 gozun aydin oncelikle canim😍 hangi doktoa gittin acaba. Ben fatih beye gideyim diyorum yani bi onu soylediler bana ama senin doktorun kimdi
melegim26 busrasilra14 sağolasın Allah sizide kavustursun benimde doktorum fatih bey doktorumdan aşırı aşırı memnunum yani ikinci nasip olursa yine ona giderim😊 siz normalde muayeneye nereye gidiyosunuz