Merhaba anneler kızım 6 ay 15 günlük ek gıdaya gectik o mu bize gecti bilmiyorum 😅 tadım asamasını gectik ama hiç bişeyi begenmiyor miğdesi bulanıyor gibi yapıyor agzını sonrada ahzını kilitliyor ne yapabilirim normal mi sevecegi bir tarifiniz varmı ?