Fatmabyrktr Merhaba. Dogum yapalı 4 ay oldu. Hamilelik surecinde oldugum aşılar dışında gecen hafta aşı yapıldı(dozu tamamlarsam 10 yıl ası olmama gerek yok muş) kolumu kıpırdamaz hale geldi basına boyle birsey gelen varmı?
[silindi] Tetanoz mu? Geçen hemşire beni de aradı. Dozu 5 e tamamlarsak omur boyu koruma sağlıyor dedi. Çok mu fena oldu kolunuz?
Fatmabyrktr [silindi] sol kolumdan oldum 1gun banyo yapılmayacak dendi buna uymama ragmen 5 gun oldu agrısından duramıyorum sol kol felc sanki
[silindi] Hamileyken yaptirdiginizda da ayni şeyleri mi yaşadınız? Yoksa ilk defa mi başınıza geliyor