Mertcikannesi Glsrnn çok geçmiş olsun. ben ıhlamur içtim doktor içebilirsiniz demişti. Adaçayı nı bilmiyorum ama.
Herbokalog Ben içiyorum gerçi varsa da bı sorun hiç bilmiyorum arastirmadim ama bı sorun da yaşamadım canım