Merhaba, yaptıran var mı?
Benimde instagramda hekimanne sayesinde öğrendiğim bir hastalık ve aşı bu. Bugün doktorumuza danıştım kendisi Bexsero (meningokok B) ve Nimenrix (Men ACWY) aşılarını önerdi. Bexsero 8-12 ay arasında 2 ay arayla yapılıyor 2. Yaşta 3. Doz yapılıyor. Nimenrix 1 yaş sonrası tek doz olarak söyledi. Merak ettiğim yaptıran var mı? Ne gibi yan etkiler yaşadınız? Bu.