Ghi biliyorum farkındayım biliyorım fakat hap kullanmadım hiç spreyl kullandım uzunca süreler ver hiç bir sıkıntı görmedim yani adetliyken takrırmıştım…aynı şekilde öyle çıkarttırmıştım…afedersiniz malum yeni doğum yaptım sayılır ilşki sayısı parmakla saysmayaxağım kadar az ve zaten önlem almak konusunda üzerime yoktur 😅😉