Bhra merhabalar, muhasebeciyim aynı zamanda 1 ay sonra tekrar işe başlayacak bir anneyim 😞 ücretsiz izin konusu şöyleki, doğum iznşniz bitti işe başldınız 6 aya kadar ücretsiz izin alma hakkınız var işyeri vermiyo gibi bişey kesinlikle olamaz çnkü bu devletin sağladığı bir hak zaten izni vermek zorundalar sadece yaptırımı geri geldiğinizde işten çıkışınızı verebilir okadar bunuda mahkeme yoluyla çözebilirsiniz, işe başladınız 2 ay çalıştınız ama baktınız olmuyor ücretsiz izin hakkınızı yinede kullanabiliyorsunuz ama busefer 6 değil 4 ay, yani kısacası ilk altı ay içerisinde istediğiniz herhangi aydan sonra ücretsiz izin talep edebilirsiniz