Iyi aksamlar, ben emziren bi anneyim - bebegim 13aylik. Sorunum su ben normal regl oluyordum herzaman 7 gün sürer kendimi bildim bileli. Sadece dogmdan sonra hep bi hafta sonra adet gördüm ama normal dedi doktorum emzirmeden kaynaklaniyor ve rayina oturmasi sürer dedi. Ben bu ay adet oldum ama tam gecen ayla ayni gün yani gecikme olmadi. Ama bu seferde cok az regl gördüm. 5 gün hic bsy gelmedi ve öbür günlerde afedersnz ped degstrmesem bile olurdu cok az yani. Hic böyle olmadim.. basina gelen varmi veya fikri olan. Kusura vakmayn uzun oldu. Ha bu arada doktor git diyecekler öbür ayda böLe olursam zaten gidicem ☺️