Kızlar doktora kontrole gittim enfeksiyon var çok fazla çamursu akıntım var diye bu ilacı yazdı Ama prospektüsü okuyorum akıntıyla hiç alakası yazmıyo adet söktürücü adet düzenleyici diyo. Benim bununla ilgili bi şikayetim yok düzenli adet döngüm var. Emzirirken kullanmayın seks hormonu süte geçer yazıyo. Kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım bilgisi olan var mı