Sev-sev benim ki de gaz sancısından uyanıyor, ya da ben öyle sanıyorum bilmiyorum, masaj yapıyorum zar zor o da, bi şekilde çıkarıyor, oysa ki 1 aydır gaz sorunumuz da bitmişti, 4 gündür gece kıvranmaları başladı, bende gaz olarak düşündüm hep, 4 ay 3 günlük kızım, bu atak belirtileri mi yani ? Kıvranıp uyanması