Elifk5352 2 aylık bir bebeğim var. Yarım saat emziritorum ama bırakınca yine eller ağızda , ağız şapıdatma Vs oluyor. Doyduğunu nasıl anlayıp uykuya geçiricem ? Meme de uyutmak istemiyorum 🙄
MasalMomy Elifk5352 uyumuyor mu bebeğiniz ? Aç olsa uyumaz 😕 ve kaç bez çiş yapıyor 5 bez çiş yapıyorsa doyuyordur ☺️
Nejlali Elifk5352 eller ağızda olması doymadığı anlamına gelmez emme refleksinden o tokka olsa sen verdikçe içer emmek istediği için aglamıyorsa sorun yok bide çişini takip et yapıyorsa yeterlidir
Ecrm Elifk5352 bezinde kak.sina bakın eğer yesilse yağlı sütü almamıştır on sütü icmistir yağlı süt doyurur on süt gaz yaparmış bana da ebe söyledi yağlı süt bazen 5 dk da gelir doyarmis bazen 30 dk da o yüzden doydugunde eli ayagi oynamaya başlamadan kendi bırakmadan uyumuyorsa memede onu bekle uyuyorsa da 30 dk geçirme zaten
Elifk5352 oglunasik1anne yani şöyle ayırdıktan sonra sadece mızmızlanıyor gazını çıkardığım zaman sorun yok
Elifk5352 oglunasik1anne karnımız da tok yani tok derken şiş 😂 ama anlamıyorum 🤷♀️😂 ( gazını çıkardığım halde )
Elifk5352 oglunasik1anne sütüm var ama biz uçla emmeye alıştık kendi göğüs ucımu tutmadı ama kilo alımı iyi o yüzden önündeyken etmiyorum yani doktor etmememi söyledi
Elifk5352 Ecrm dışkımız sarımsı hardalımsı bir renk , her bezinde çişini de alıyorum yani onda sorun olduğunu düşünmüyorum açıkçası 🥺
Elifk5352 Ecrm bir süre sonra gözleri gidiyor ya bırakıyorum uyuması için ama açılıyor yani uykuya geçişimiz zor oluyor
nurdan10 Elifk5352 her emzirmede tek meme ver. İki memeyide verme. Tek meme emdiğinde memeden yaglı doyurucu süt gelmeye baslar. Bebegin üç bucuk kilonun üstündeyse 3saate bir emzir gaz sorunu yasamamak için. Emzirmeden önce gaz masajı yap Youtube bak nasıl yapıldıgına sert yap elinin ucuyla gazı cıkmıyor. Sonra burnuna serum fizyolojikle yıka onun içinde videolar var. Her burun için 2ml filan setum sıkman lazım. Cocugun gazı cıkıp burnu acılınca cok güzel emer yarım saat filan emzir. Ardından memede filan boğuşursa çiş kaka yapıyodur sakin ol emzirdikten sonrada altını değiştir. Bi 15-20dkanca oynasır oynasamaz bile baktın donuk bakıyor gülümsemeye basladı hemen kundak yap yatır. Hiç bişey yapma koy beşiğine o kendi kndine uyur. Desteksiz uyuyan bebegi sallamaya memeye alıştıran biziz. Cocugu güzel izle takip et hiç hep aynı seyleri yap rutini sever bebekler. 4.ayda 4saatlik rutine gecersinix. Gecede rüya öğünü ver uykusunda o uyanmadan uyumayı emmeyle bir tutmasın. Doyar yani tosun olur böyle yaparsan. Tracy hogg kitaplarını oku çok işine yarar.bebegin ihtiyaclarını İşaretlerini çok güzel tanımlıyor kitaplarında
Elifk5352 nurdan10 tavsiyeler içim teşekkür ederim 🥰 peki şöyle desem mesela o donum bakmaya başladığında kundak yapana kadar canlanıyor zaten 😅 yani uyumuyor sanki beni kandırıyor 🤷♀️
SDefneA nurdan10 benim bebeğimde 1 aylık tek göğsümü tamamen bitiriyor ama bırakmıyor emiyor bırakıyor tekrar emiyor bende doymadığını düşünerek diğer göğsümü veriyorum onu da emiyor bırakıyor emiyor ağlıyor uyutmaya çalışıyorum uyumuyor böyle bir döngü yaşıyoruz bazen doymadığını düşünerek içim içimi yiyor. Bir de bu arada tek göğsümü emsede yeşil oluyor bazen kakası
Zeyavz Elifk5352 günde 1 paket margarin 250grm yani çiş alıyorsanız doyuyor demektir ve bırakın uyusun memede bunda ne var bir bebeğin annesini istemesi kadar güzel birşey yok☺️ Bu arada Facebook’ta emzirme akademisi grubu var 20bin üyeli oraya üye olursanız post açıp sorunlarınızı yazarsanız emzirme destekçileri cevaplıyor severek ☺️
Elifk5352 Nilinannesiii hiç aklıma gelmemişti dün bakayım atak haftası kı dedim , atak haftasıymış 😅 takip etmek lazım tabi onu farkettim
Elifk5352 SDefneA d vitamini kullanıyorsa bazen yeşil olabilir , öyle bende yapıyorum ama bu sefer sanki sadece ön sütü mü alıyor düşüncesi kaplıyor beni ☹️ Bu sefer de sütümden vitamin alamıyormuş gibi hissediyorum , analar olarak çok evhamlıyız 😂