Selam minnoş anneler.
3 bucuk aylık bebegimi ilk günden beri reflü yastıgında uyutuyorum ama artık yastıktan kayıyo beşiğin icinde döne döne uyandıgında ayakları iki kat olmuş buluyorum. Reflü yastıgını kaldırsam yastık 1 yaştan önce saglıklı değil diye biliyorum ama cok ince bi sekilde yastıkla mı yatırsam? Sizler nasıl yatırıyosunuz acaba🙄