Anne1234 Kızlar bebeğimi zor zar uyutuyirum 6. Ayına girdi bugün fakat 10 dakikada bir emzik ağzından düştüğü an uyanıyor ve 3gundur sürekli emziği düşüyor bu akıl verin ne yapacam uyanmamasi için 2numara emziğe geçmeyi düşünüyorum emziğin küçük geldiğini düşünüyorum artik
BaharCihangir Anne1234 ben tam uykuya dalacakken alıyorum gözünü acıyor ve tekrar uykuya devam sizde öyle yapın bi süre sıkıntı cekersiniZ ana düzelir inş
Flzkmcc Bende aynı durumdaym bebeğim 1 aylık emzige yeni alıştı surekli ağzından düşürüyor ve ağlamaya başlıyor. Emzik kullanmaktn vazgeçicem bu gidişle
Kahvegerek Bizim ki emzikle uyuyor dalınca da kendi atıyor acıkmaya başlayınca mızlanıp emzik istiyor 🤷🏻♀️ Bazı geceler sürekli emzik ağzında oluyor düşürünce mızlıyor anne yanı beşiğimiz olduğu için elim ağzında sürekli tutturuyorum
Anne1234 Kahvegerek benimde anne yanı beşiğim fakat sağa sola dönerken düşürüyor 10 dakikada bir ,kundak yapmayınca da eliyle çıkartıp geri alamiyor
Kahvegerek Anne1234 evet zor bir durum dizinde sürekli uykunuz bölünüyor insanın silikonla ağzına yapıştırası geliyor emziği 😅 Allah kolaylık versin canım
Kahvegerek Anne1234 evet zor bir durum dizinde sürekli uykunuz bölünüyor insanın silikonla ağzına yapıştırası geliyor emziği 😅 Allah kolaylık versin canım