Hazalliyyee04 Merhaba güzel anneler bu gün 3 ay iğnesi mi ne aşısı pardon onu yaptık 3 aşı vurdu akşam ateşi olur huzursuz olur dedi de hemşire kaç gün sürer böyle bilmiyorum ben
Besteee Hazalliyyee04 en fazla 2 gün rahatsız eder eğer huysuz rahatsız ateşi olursa calpol kullan rahatlar