Merhaba kızlar. Sezeryan ameliyatım sırasında bacağımda yaklaşık 3 cm bi yanık oluştu. Yanlışlıkla olduğunu bin de bir yaşandığını bana denk geldiğini söylediler. Çok çirkin bir görüntüsü var ve hiç geçeceğe benzemiyor. Başına gelen var mı ? hukuki olarak hakkımı arayabilir miyim ?