Sezenkumsal92 ilk ay sadece 300 gram almisti oglum. Doktor olmamis annesi yapamamissin dedi uzuntumden agladim hatta. Sarilik olmadi Allahtan. Sutum vardi hatta emzirirken diger gogsumden akan sut tsortumu islatiyordu ama yaramamis. Mama ver dedi ben emzirmeyi tercih ettim mamayi gunde 1-2 kez verdim bazen hic vermedim. Sonraki aylarda 1 kilo aldi duzenli olarak. Su an 4 ayligiz 6 kg.