Aysess38 Hayırlı akşamlar aramızda bebeği sarılık olupta 1.ay aşını yaptıran var mı bi sorun olur mu ?cevaplarsanız çok sevinirim 🌸
Annecim Aysess38 sarılığa sebep olan zaten ilk doğduğunda yapılan k-vit aşısıdir. Çocuğun vücudu daha onu atamadiysa tamamen düzelene kadar tekrar ikinci bir aşıyı yaptırmayın bence. Tabi sizin bebeğiniz kendiniz karar verirsiniz.
Aysess38 Sumomss Kayramirza54 hhtce Minikinannsii çook teşekkür ederim cevapladığınız için Allah razı olsun sağolun ☺️🌸😍 inşaAllah bizimkinde de bi sorun olmaz 🤲
Kayramirza54 Aysess38 bilmiyorum hiç bi doktor demedi öle ama bnde şüphelendim anne sütü sarılığı diye ama şükür geçti 😊
Kayramirza54 Kbra12345 kaç değeri bol bol besleyin açlıktan zaten değer artıyor bide ben başlarda yapmadım baktım bu kadar uzayınca şekerli su verdim birkaç sefer normal su da verdim