merhaba anne canlar
Ben ergenlikten beri iri göğüslüyüm.normalde dolgusuz kullanırdım. Ama bebelerden sonra hem sarkma hemde büyüklük arttı 95 e zorluyorum kendimi 😉 ama artık dolgusuzda alsam sağdan soldan fışkırıyor ve sallanıyor.rahat edemiyorum. Eskilerden anne sütyeni olarak bilinen kapsız dolgusuz düz sütyen takıyorum.ama bu da gözüme hoş gelmiyor. Varmı benim gibi olan kullanan memnun olan küçük gösteren. Nbb ve yeni inci alıyorum ama dediğim gibi yumuşacık görüntüsü hoşuma gitmiyor.