Merhabalar 5 ay 15 günük prensesimle günlerdir uyku için mücadele ediyoruz. Herşey 4. Ay atağımızda başladı öncesinde uykularımız düzenliydi ama şuan uyku reddi yaşıyoruz bu ayda olması normal ama ben bi düzen oluşturmak istiyorum anne sütü alıyor bebeğim sadece ve emerek uyuyor başka türlü uyumuyor eşim arada bi geceleri ayağında sallıyor onun dışında mümkün değil 😏 Sizlerin günlük rutinleriniz nasıl sabahtan akşama kadar neler yapıyorsunuz uyku düzeniniz ve saatleriniz nasıl paylaşırsanız sevinirim benmi acaba yanlış yapıyorum merak ediyorum şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim ☺️