BusraElaa Ihlamur, tereyag pekmez, nanelimon, zeytinyağı herseyi denedim gecmiyo artik öksürük ve gripten ölücem bebegime bakamiyorum yok mu daha etkili bisey nolur yardim edin 🙏
Kuzuma BusraElaa ayağının altına viks sür emziriyorsan da limon sür iyice masaj yap giy çorabını yat öksürüğe iyi gelir .geçmiş olsun ilaçsız çok zor gerçekten 😔
behrem geçen instagram'da ayak tabanına yarım limon sürmenin çok etkili olduğunu yazmışlardı. bebeğinize geçmesin allah korusun, iyileşemiyorsanız bir doktora gidebilirsiniz aslında ilaç milaç olmaz mı??
BusraElaa behrem bebegimin mi ayak tabanina anlamadim orayi. Ben doktora gittim bol bol c vitamini al diyo zaten aliyorum bol bol ama gecmiyo artik basimin agrisindan ölücem soguk alginligi ilaclar sute geciyo heralde
behrem BusraElaa ayak tabanından emilim daha yüksek oluyormuş. bebeğiniz hastaysa ve 4 aylıktan büyükse onunkine de sürebilirsiniz ama ben sizin için demiştim
Kuzuma BusraElaa yooo sizin için yaZdım aceleyle yaZdım anlatamamış olabilirim 😌viks birebir öksürüğe emzirirken bilemedim o yüzden limon dedim
_Rukayye BusraElaa Ben de aynı şekilde hasta oldum bugün 4.gün grip bitti ama öksürük başladı bu da ciğerlerin temizlendiğini gösteriyor. Ben sarımsaklı limonlu bir karışım yapıp içtim sanırım onun etkisi rahat geçirdim.isterseniz yazayım
Kuzuma BusraElaa bi de yapabilecek biri varsa bardak çekse size güzelce bi yağlasa masaj yapsa bişeyiniz kalmaz
mrymgkce BusraElaa canım bende bugün halsizlik bas ağrısı ve ateş ile uyandım her yerim ağrıyor bebegine geçti mi grip
sukransukran Vala küçük oğlum okula gidiyor o okuldan kapıp bize getirdi gribi bende kaptım doktor antibiyotik verdi çok kötü oldum doktor sen kötü geçirdiğin için bebgede geçmiş sütün korumamış dedi 4aylık bebeğim var onada sütümden gecti dün tekrar acile gittim bebeğim şuan bizden daha kötü geçiriyor yavrum dün onada antibiyotik başladılar bugün biraz gözünü açtı yavrum neler neler yaptım eğer iğne yaparlarsa direk iğne yaptır daha etkili senin için bebeğinde hasta olursa ihmal etme direk götür arkadaşım birde burununu bebeğin devamlı açık tut fizyolojik serumla ve güzel temizle burnunu emezse daha zor olur bebkte allahtan onları devamlı yaptığım için emme sorunu yaşamadım birde ateş devamlı takip et en önemlisi bu bizim ateşimiz bugün düzene girdi ben böyle bir hastalık görmedim hepimizi süründürüyor ailecek🤦♀️ acil şifalar diliyorum 🙏🙏sizede inş bebeğinize geçmeden atlatırsınız
BusraElaa sukransukran insallah canım zaten öksürük vardi antibiyotik basladik iki gündür grip degil ama bu gidisle olur Allh muhafaza ben de igne yaptiricam ortalik kayniyo hastalik valla
domatesim BusraElaa ayaklarınıza limon yaptınız mı ben şimdi yaptım ondan fayda olur inşallah. Geçmiş olsun