Kirpapatyasi canim bence de imkanın varsa farklı bir alana yönel. Çok yaygın değil bir de dediğiniz gibi insanlar ne gerek var anlayışında. Pandemi dönemi de düşünenleri bile uzaklaştırdı her şeyden. Benim bulunduğum ilçede var mesela, çok müşterisi yok, pandemi olunca da iyice azaldı. İkizlerim var 5.5 aylık, fiyat sordum 160 veya 170 gibi fiyat verdiler, ikiz indirimi yok mu dedim malesef dedi. Kolay gelsin deyip bıraktım konuşmayı. Senin de sermayen boşa gitmesin bence. Pandemi dolayısıyla hem herkes korku içinde, herşeye şüpheyle yaklaşıyor hem de insanlar maddi olarak da çok zarar gördü bu dönemde. Bir çok insana göre lüks halini aldı