9 ay 8 günlük kızım var ve mamayla besleniyoruz. Zaten hep mama konusunda iştahsız Bi bebek ti zar zor yerdi ki ek gıdaya bile erken başlattı doktorumuz. Günde 4 5 kez mama veriyordum ama şu son 1 haftadır falan uyanıkken asla mama yemek istemiyor uyurken de 90 cc zar zor yiyo ek gıdada problem yok ama. Daha çok erken değil mi mamayı bırakmak için sadece ek gıda için çok küçük varmı başına gelip çözüm bulabilen