Maryhoney Arkadaşlar bebeğimin kulağın arkasında 5.cm geride oynayan yumuşak bı sertlik için doktora götürdüm biyokimya istedi NRBC yüksek yazıyor sonuçta bunu bilen var mı yarın gidicem ama Google yazdım kanser diyor aklım gitti yardım edi https://hizliresim.com/plYLHDn https://hizliresim.com/vic7kp
selenay_ Maryhoney genelde enfeksiyon geçirince bezesi kalıyo yani bezedir o korkmayın internette baş ağrısını bile bir sürü hastalığa sebep gösteriyo
Efeefe52 Maryhoney bu biyokimya değil de hemogram. Ama değerler falan yazmıyor o yüzden pek anlaşılır bişe yok. Ama korkmayın o bizde de var doktor normal sesi bize
Nick Maryhoney kandaki kırmızı kan hücrelerinin yükselmesi anlamına geliyormuş. Bir çok hastalık olabilirmiş enfeksiyon vs. Ama tedavi ile düşüyormuş korkmayın doktora götürün bakalım ne diyecek 🙏
Maryhoney Efeefe52 bende bilmiyorum Ankara hastanesi sonucu bu yarın sabah doktora gidicem ama enfeksiyon demiş arkadaş korktum şuan