Mircan bizde 2 ay 20 günlüğüz daha bugün bunların aynısını yaşadım memeyi tutmuyor emzirmek için yatırınca ağlıyor gündüz uyumamak için direniyor yatağa koyunca uyanıyor. Ama neyse ki akşam erken saatte yatıyor sabaha kadar emmek için kalkıyor sadece akşam loş ortamda uyutun ses ve ışık olmasın en azından uykuya tam dalana kadar