Merhaba kızlar bebeğim 5.5 aylık dünden beri burnundan ses geliyor görünürde sümük ya da akıntı yok ama hır hır burun sesi. Pompayla çekince şeffaf akıntı geliyor derinlerden. Yalnız çektikten yarım saat sonra tekrar doluyor gibi burnu ve şunu farkettim normal nefes alırken ses yok çok rahat alıyor derin almak isterse ses geliyor. Serum sıktım bol bol pompayla çektim, nazal aspiratörle çektim artık tahriş olacak burnu. Serum sıkıp çekmezsem fokurdama sesi geliyor. Keyfi yerinde çok şükür ateş vb başka bir şeyi yok. Biraz uzun ağlarsa bir şeye genzi akıyor sanırım ondan bilemiyorum. Ama şuan hala sesi geliyor. Uykuya derin dalınca sesten uyanıyor bazen.
ne yapayım önerisi olan var mı?