Aminenur06 bebeğim bugün tam 4 aylık oldu. Salyasi çok fazla.. elini de ağzına koyuyor Bazen parmağını emdigini geç farkediyorun salyasi kolundan süzülüp dirseginden pıt diye damlıyor 🤤 Ve ne bulursa herşeyi ağzına sokup çiğnemeye başlıyor. Parmağımı ağzına verdim bayağı sert bastırıyor ısırıyor resmen. Diş mi geliyor bilmem ama durmadan üst degisiyorum