Tugcearel Merhaba anneler. 3.5 aylık bebeğim var. Dönencesini, oyuncaklarını falan takip ediyor ama tam anlamıyla göz teması kuramıyorum onunla hemen gözlerini kaçırıyor emerken falan da gözlerime bakmıyor
Jfm Tugcearel yakında bebeğim 1 günlük göz teması kurmuyor diye post açılacak diye bekliyorum. Bismillah 3.5 aylık bebek daha çok erken
Leylahanli Tugcearel Merhaba benim oğlum da 3 aylık aynı durumdayız. Sizinki ne zaman başladı goztemasına
Jfm Tugcearel bazı postlardan bende çok etkilendim ama 3.5 ay için çok erken. Korktuğun otizm ise 3 yaştan sonra tanı konuluyor genelde fakat bundan öncede belirti gösteriyor bebekler ama 3.5 aylıkken değil. Erken tabi ki korkmayın
Nbg_26 Jfm daha erken de otizim tanısı konuluyor, 1,5-2 yaş arasında bir tanıdığımızın çocuğuna daha yeni konuldu. Ama bence de 3,5 ay çok erken.
Tugcearel Leylahanli şuan 11 aylığız aradan bayağı zaman geçmiş😊 6 aylıkken falan başladık göz temasına. Oyuncaklarını falan takip ediyorsa korkma canım. Biz anneler her şeyi hemen olsun istiyoruz ama öyle olmuyor 🥰
Gls04 Tugcearel benim kızımda aynen beş aylık oldu emerken hiç bakmıyor diğer şekillerde çok az bakar ama uzanırken çok iyi bakıyor takibi de çok iyi sizde de mi öyleydi
Tugcearel Gls04 benim oğlum bir yaşına girecek hala emerken çok bakmaz. Hatta emmeye başladığı an uykusu olmasa bile hemen uyku moduna geçiyor 🥰
Nbg_26 Tugcearel canım 3,5 ay çok erken, daha göz refleksleri gelişiyor onun. Büyüdükçe başlar diye düşünüyorum, endişelenme ☺️