Gece emzirmesini kesmek için geç kalmışsınız ya keşke daha önve ilk iş geceyi kesseydinz. Ben kızımı bir yaşından itibaren kademeli kestim gece memeden. Çünkü çok memeciydi. İlk geceler 3,5 saat aralıksız ağladığını bilirim ama iradeli olun asla vermeyin alışacak eninde sonunda. Su teklif edin. Konuşun. Gece memeler uyuyor herkes uyuyor gürültü yapmayalım uyuyalım diyin. Ben şuan öyle diyorum 20 aylık. Tabi ben güneş doğunca hava aydınlanınca vericem diyorum öyle uyuyor. Şuan günde 2 kere alıyor. Sabah ilk kalktığında ve gece uyuduğunda artık 1e düşüreceğiz bizde. 2 yaşında tamamrn keseriz