Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 48 günlük bebeğim gündüz 5-6 gibi bir kalkıyor gece 11-12 ye kadar uyumuyor 😪 benim pilim bitiyo bu çocuk 3-4 saat uykuyla nasıl ayakta kalıyor birde ağlıyor devamlı uyumasa da dursa neyse 🤧 memede uyuyor kıpırdadığım an kalkıyor beşiğine yatıramıyorum ne yemek ne temizlik hiçbir şey yapamıyorum yalnızım kimsem de yok yanımda dinlenemiyorum çok kötü durumdayım var mı aranızda benim gibi olan nasıl baş ediyorsunuz nolur bana bi akıl berin denemediğim hiçbirşey kalmadı🤦🏻♀️