Kızlar bebeğime gündüzleri emzirme agırlıklı gidiyorum. Gece ise göğsüm boş oldugu zaman önce emzirip sonra içebildiği kadar mama veriyorum. Bestlak damla kullanıyorum bi faydasını göremedim. Rezene anason çayı da denedim olmuyor. Yemediğim yicek kalmadı gene bi fayda göremedim. Sağım makinem var sağım yapıyodum duzenlı ama bu seferde sağdıgım sütü içmediği için bıraktım öle biraz daha arttı ama bebeğime yetmiyor mamayı bırakmak istiyorum kesin bu süt arttırır dediğiniz ne var?